lindamariasvensson

Tirsdag

Kategori: Ordinary

Har nog aldrig varit så glad på jobbet som jag var idag, sådana dagar gillar vi. Kundservice.com.

Köpte som sagt lite kläder, åkte hem och väckte Gustaf runt 15.30 och vem vet vart tiden tog vägen, sov lite gjorde jag också. Drog till gymmet och tränade med Cecilie och Vegar, stapplade runt med en träningsvärk som efter sömnen blivit aningens värre, men som tur var körde jag ju armar idag. Hm, kom hem, städade i två timmar, funderar på att köpa en till möbel för våra prylar får inte pats länge. Och nej Gustaf, det är inte mina blommors fel.


OM det är mina blommors fel så innebär det att vi ska ha våra teknikprylar(kameror, datorer och 400 olika laddare tar mer plats än man tror), sängkläder, extrakuddar och extratäcken, och alla viktiga papper oh liknande liggande på hallbordet och ett 50x50 prydnadsbord från IKEA. Glöm inte  den cactusen vi har på nattduksbordet, där kan jag väl ha mina kameror? ;D Ska höra med Sasa om han har något förvaringsliknande stående i det mystiska rummet vägg i vägg med oss...

Nu är klockan 00.05 oh jag har två timmars jobb framför mig! (om jag inte somnar först)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: