lindamariasvensson

Somnar med ett leende på läpparna

Kategori: LS Photo & Design

Sa jag perfekt söndag? Det var det verkligen. Så perfekt en söndag på Prost Nossens Vei 25 kan bli!

Jag sov länge utan stress.

(insåg nu att antalet poser OM idagär lite väl många, men bra förtjänar att frmhävas, POSITIVITET)
(btw så ha jag inte gjort nåt med huvudet på bilden mamma, jag drog ner mössan då jag såg ut som ett tolvårigt troll på de första)

Jag lyckades ordna en bra frukost, tom te(ingen av oss drack upp det iofs...).

Jag skickade iväg allt till Cirenzias ägare (hade postat här men eftersom jag aldrig pratat med kunden personligen så låter jag det vara :).

Jag gjorde klart 4/5 bilder till Kathleen och Kajsa.

Jag myste sönder.

Jag hade tid att hänga på youtube.

Jag hade tid att laga mat, och äta mat. Och eftersom du gillar min matlagning Amanda så här kommer receptet: Det som tidigare var två kastruller (en med kokosmjök+kryddor och en med nudlar) och en stekpanna (grönsaker) blev idag ett. Fint avslut där, jag vet. Jag hällde grönsaker och kokosmjölk direkt i pannan, och hey, eftersom det började koka så kunde nudlarna lika gärna vara däri de med. Smart va. All min mat framöver ska vara grytor/soppor.

Jag satt och hade ett gryt samtal i ett chattfönster och kände faktiskt för att vara social för en gångs skull.

Jag köpte inga kläder, nej, men jag sparade pengar!

Nu är klockan halv två, och Gustaf kommer hem om lite mer än fyra timmar och väcker mig. Det är enda gången jag ser fram emot att bli väckt så tidigt :)

Kommentarer

  • mamma säger:

    Jättefint foto :)

    2011-10-17 | 07:28:57
  • Amanda säger:

    Haha, stolt jag blir Findys, och tack för receptet, himla goda kryddor och så! :D

    2011-10-17 | 11:46:17

Kommentera inlägget här: