lindamariasvensson

Jag går i vinterskor på hösten

Kategori: Fredrikstad

Phew, mysig men tuff dag! Tidig arbetsdag är verkligen fruktansvärt på morgonen, men eftermiddagen blir verkligen så himla mycket bättre. Kan verkligen inte bestämma mig vad jag tycker bäst om. Ur en spara-pengar-synpunkt är ju 12-20 helt klart bäst, man bara äter och sover utöver arbetstid, handlar ingenting och blir inte heller hungrig under arbetsdagen, hade lätt klarat mig på frukost och vätska hela dagen. Att jobba så sätter ju självklart sina spår i längden(efter två tre dagar haha), men som idag när första timmarna är rena komat och jag är hungrig IGEN redan vid 10, fint att man inte slutar förns tre då... Men har fått träna iallafall, det känns bra!

Nä, nu ska jag göra klart Wildas bilder!

Kommentarer

  • mamma säger:

    :)

    2011-10-06 | 19:08:30

Kommentera inlägget här: