lindamariasvensson

Annons

Kategori: LS Photo & Design

Well, god afton. Ska snarta sova, men funderar på att börja på en annons jag helt har glömt att ta tag i.

Får se om jag får upp farten med den eller inte bara!

Så länge kan jag ju lägga upp den jag gjode åt Linda och hennes Ayla, enkel med äldre bilder, men jag är ändå väldigt nöjd. Sedan kunde ju bildkvaliténpå båda biderna diskuteras både en och två gånger.
Haah. Skimmeln, den bilden blev jag av med när hårddisken gick sönder, vilken betyder att det enda jag har är den komprimerade filen jag skckade till inda när hon skulle få välja vilka hon ville ha (=60kb på sin höjd). Så om man zoomar in på den bilden ser man de olika färgskiftingarna som finns i pälsen, röda fläckar därbland. Skittråkigt verkligen. Och den andra ser man ju att skärpan inte är helt hemma på :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här: