lindamariasvensson

Ge mig snö

Kategori: LS Photo & Design

Helt ok dag, jobbade tidigt, ingen träning. Nu ska jag jobba för att få klart hemsidan här och skicka iväg lite mail. Få klart hemsidan är väl lite väl optimistiskt, men gå igenom alla bilder som ska upp, och göra headers iallafall.

Idag satte de upp gigantiska julstjärnor i taket på torvbyen, myyyys, och när de lyfte upp dem var de tom tända, men sedan släckte de dem igen /sadface. De ska inte tänas förns nästa vecka då det är officiell julhandel eller nåt och vi börjar ha längre öppet på kvällarna. Vill verkligen julpynta hela lägenheten, efter att köpa möbler då och h, allt annat i inredningsväg. Tur jag jobbar på ett köpcenter så jag får en liten dos iallafall!

 

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Vackra bilder!

    //Kristina

    2011-11-15 | 22:00:11
    Bloggadress: http://mammakristina.wordpress.com
  • mamma säger:

    På las.datorn där ser jag färgerna tydligare, det var det där med olika datorer ;).Fint!

    2011-11-16 | 11:23:20

Kommentera inlägget här: