lindamariasvensson

Tidigt och spinning

Kategori: Ordinary

Jobb 8-16 idag, sedan kände jag mig otroligt social och drog bort till Kremmerhuset och pratade lite där, (bönade om lite fler timmar emellanåt). Ändå har jag en väldigt perfekt balans på allt nu känner jag, för jag hinner precis med allt. Jag skulle väl HELST jobbat sex sju timar mindre i veckan, men då försvinner pengarna där, så det går inte för sig. Med en annan hyra så kanske!

Tredje dagen i rad med träning nu, jag hoppas verligen det inte kommer in något under vintern som gör att jag får ett avbrott. 63kg nu, vore fint att byta ut några av de som består av fett mot muskler. Problemet i nuläget gällande konditionen är väl att jag mår så fruktansvärt illa, hulkandet finns där och många gånger är det nära att jag spyr, men det går nog över snart. Alternativt kan det nog vara så att jag dricker alldeles för mycket. I vilket fall som helst har jag blivit sjukt mycket bättre, och det är bra. Knäböjen med skivstång för en vecka sedan var vingliga och på 20kg, nu är jag på 30 och stadig. Självklart vet jag att ökningen inte kommer fortsätta lika snabbt, men det är ändå kul att se det lilla.

Imorgon bli det att köra slut på armarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: