lindamariasvensson

The art of forgiveness

Kategori: Funderingar

Hon i butiken sa att de hade bytt modell på förpackningen och ja, det var samma färg. I do not agree. Men jag gillar att det som fick mig att våga köpa den var att när jag höll oavsidan av förpackningen mot mitt eget hår så matchade färgerna tillräckligt. well, not anymore. I r now purplesomething.

I am a creature of habit
And I move in circles around you
I will admit there's a pattern
One I created myself


Purple.

 

It hurts but I'm not about to give you up.

Not purple.

 

You said things like "Unhealthy"
And I took on the task
Of changing my pattern
All you did was ask
And the walls all came crashing
At a welcoming speed
I was convinced you'd never hurt me

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Vilken snygg lila!!

    Vilken sort? Märke?

    Vill ha! :-D

    2011-11-27 | 19:58:24
    Bloggadress: http://mammakristina.wordpress.com
  • Linda säger:

    Den heter Loreal Récital Préférence. 6.66, intense red heter den. Det finns inget om att den går åt lila/vinröd på paketet, så det var väl kanske min färgkombination sedan innan.

    2011-11-27 | 23:25:20
  • Kristina säger:

    Okej. Jag har röd/lila just nu så det kanske inte blir samma då.

    Men det är värt att prova! :-)

    2011-11-28 | 11:19:42
    Bloggadress: http://mammakristina.wordpress.com

Kommentera inlägget här: