lindamariasvensson

Snoozing

Kategori: LS Photo & Design

Vi skulle mysa... ni vet, skeda i sängen och det är mörkt. Som om vi inte lärt oss av, ja, samma misstag varenda gång vi gjort det tidigare. Vi smnar ALLTID, och nu 1,5h senare är båda illamående, sega och kommer inte kunna somna senare.

För övrigt, den senaste månaden(erna?) har jag alltmer gått över i et "vi"... fy mig!

Älskar dock att det blåser så mycket ute att man även reagerar trots att man är inomhus med musik. Ja, det suger att saker går sönder, träd slår ihjäl barn etc, men jag älskar verkligen oväder :) Det är så fint att känna sig så liten tycker jag. Tjockiskomplex <3 Kanske borde sluta med mitt konstanta intag av mat när jag är hemma, det är fan sjukt vad jag äter alltså...

Wellwell, back to work!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Haha :)

    2011-11-27 | 21:21:15

Kommentera inlägget här: