lindamariasvensson

Seg start

Kategori: Ordinary

Ei, go morgon, va! Sitter och äter upp chilinötterna jag köpte till Gustaf igår, fin frukost... Måste verkligen styra upp min kost, det går nästan inte en dag utan att jag äter onyttigt nu alltså, och då inkluderar jag även sockret i kaffet, usch. Jag äter när jag får tråkigt på jobbet, typ. Ooooch, när jag får tråkigt hemma.

Ska sätta mig och fortsätta kippa i bilder nu efter en underbart lång och mysig sovmorgon där jag legat och halvdrömt en massa. Min to-do nu är så himla underbar(även om jag inte hunnit skriva ner den än), det är så många kul saker på den!

Nej, mamma, jag är inte ledig,men korta dagar idag och imorgon: 14-20 :)

Kommentarer

  • mamma säger:

    Härliga du :), Ulle har varit här , hållit lilla bäbisen, katterna var väldigt intersserade, hon låter ju ! ;)Ska strax iväg till Koberg Kramar .<3( socker i kaffet, hm det var väl nåt nytt?)

    2011-11-17 | 14:24:39

Kommentera inlägget här: