lindamariasvensson

Min måndag

Kategori: Ordinary

Kändes precis som att komma tilbaka från semestern. Allting var som i en dimma de första typ två timmarna, haah. Tre dagars ledigt var nog lite väl länge för mig ;)

Imorgon ska jag fota lite meråt jobbet, måste. bli. klar. med det, är inte nöjd än bara. Jag höjer ju nämligen min chef till skyarna, med all rätt om någon skulle fråga mig varför, men då vill jag ju göra bra ifrån mig på det område jag påstår mig faktiskt kunna något.

Sket i att gå till gymmet och handlade lite itället. Känns värt att betala gymmet 470:- i månaden för ett pass jag kan göra hemma, minus två övningar då. Men Gustaf vill ju ha hem mig och när han säger snälla så kan jag inte säga nej. Det är tur jag inte har några pengar..

Nu ska jag fortsätta sortera bilder, snartsnart klar(med turbo star då....)

Godnatten!

Kommentarer

  • mamma säger:

    :), ska bli kul att se de bilderna.Kram

    2011-11-29 | 07:09:52

Kommentera inlägget här: