lindamariasvensson

Fotade Marius

Kategori: LS Photo & Design

Åååh, jag är så himla trött på facebook, blööh, alldeles för mycket tid spenderas på ingenting, verkligen. Har suttit och kollat på fylebilder från brudar jag gick på samma ridskola som när jag var typ 12 eller nåt. Jag menar, vafan ska jag lägga min tid på det för? FOCUS!

Igår var mysigt iallafall, jag och Gustaf skippade gymmet och tog en löprunda + dålig kondition så det var väl en typ av intervallträning kan man säga1 ;) Springa vs vila!
Sedan åkte jag in till stan och mötte upp Marius. Vi har tänkt fota ett bra tag men har fått boka om flera gånger, but finally! Så, ah, nu får ha den här bilden och sedan ska ha få vänta i ett halvår på resten som alla andra som inte har hästar på sina bilder, rättvist ska det vara!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: