lindamariasvensson

x antal koppar kaffe och några liter apelsinjuice senare :)

Kategori: Ordinary

Hejsan, jag provar det där med att vara powerkvinna den här veckan men att blogga och göra det samtidigt funkar ju absolut inte, och härmed är det bevisat att Blondinbella är fejk. För med så här många arbetstimmar(42,5 so far den här veckan, bara åtta stycken kvar imorgon!) och såpass lidande fritid(träningen den här veckan har bestått av att istället för att vänta på bussen i 15min så har jag flera gånger gått till och från jobbet. Trots att promenaden tar 30min i high speed så tar det bara 15min längre än när jag tar bussen - effiktivisering av vardagen kallar jag det! x15min träning till priset av en?) så är det omöjligt att faktiskt skriva om allt dessutom.

Och trots att jag glömt stegräknaren flera gånger och missat flera timmars steg på jobbet så ligger jag på ett snitt på över 16000 om dagen, och målet varje dag är 10000, så jag är rätt nöjd. Nu är Gustaf hemma om 10min och jag lovade honom fruktsallad så dags att lämna photoshop lite och övergå till köket(som för övrigt är diskat och tvättmaskinen står på high speed, fan va grym jag är!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: