lindamariasvensson

BLA Wild Night

Kategori: LS Photo & Design

Två jobb idag, först Planken och sedan Kts, sweet! Kom hem till en supergod middag, gillar att Gustaf är kreativ med matlagning, överraskningar är alltid kul. Iallafall när det gäller sånt här som inte kan bli sjukt jobbigt, för det kan ju överraskningar vara... ibland...

Anyways, ikväll har jag ordnat med räkningar och skrivit upp en budget i calc, ser helt ok ut faktiskt. Egentligen gillar jag att ha kontroll, men det kommer efter att jag är lat så det skiter sig oftast.

Trött som bara den är jag också och nu välkomnar jag sömnen utan några som helst problem. Har många veckor framför mig fulla med jobb, ska bli riktigt skönt, mestadels att nu vet jag att jag får den summa pengar jag hoppats på och så. Synd att jag inte kan åka hem till sverige och fota så mycket, menmen!

Som tur var fick jag en hel del ok grejer sist... :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: