lindamariasvensson

Pentax över axeln del 2

Kategori: LS Photo & Design

Jag skulle nog vilja ha en häst. Fullt inackorderad, såklart. Häst på mina villkor. Ingen lera här inte. Inte Tristin som är posern här, jag är nog mer för ston, tror jag. Iallafall om jag skulle skaffa en egen.

Eller kanske en katthund?

 

 



 

kolla mamma vad jag kan!
kanske är att säga för mycket att det snarare är soppa än gratäng, men det ser ju fint ut iallafall,
och smakade awesome gjorde det!


ondska i sin renaste form?

Kommentarer

  • mamma säger:

    vilka härliga bilder, den på den blundande hunden;) katten den är nog inte så arg! o handlade gjorde ni på nordby eller?o sist men säkert jättegod och jo den ser bra ut också. Nu får du komma hem o göra en sån till mig tycker jag=)

    2011-03-14 | 20:58:02

Kommentera inlägget här: