lindamariasvensson

Onsdag

Kategori: Fredrikstad

Stephanie och Marcus har fått en liten flicka, Cornelia, underbart :)

Hm, jag fick jobba över (avancering från fem till åtta timmar, awesome) och sedan har jag och Gusten kollat på Chris Rock, typ.  Inte mycket till spänning idag för min del iallafall. Halkade lite på jobbet, alltid något. Låter lite väl negativ nu kanske.

Köpte en våg med, men den påstår att jag väger 60kg, vilket måste betyda att jag inte har en enda muskel i kroppen då de väger mer än fett. Hittar ingen annan logisk förklaring till att jag väger så lite. Hade hellre vägt 70kg med en massa revben överallt :)

Nä, nu ska jag sova och plugga lite fotostuffs. Hittills har jag köpt två böcker för sammanlagt 760:- och det jag lär mig är vad jag bör köpa. Det är som att betala för att gå in i en affär. Men jag gillar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: