lindamariasvensson

Matlagning och hemkomst

Kategori: Fredrikstad

Klockan är halv tolv och jag laggar currysomethinggryta, diskar och gör omelett för hela veckan. Is nice. Kan lika gärna vara produktiv när jag är själv, annars sitter jag hela tiden och tittar på Gustaf. Mycket lättare att få något gjort när man är själv.

Ska upp astidigt imorgon för att fixa naglarna men tror jag skippar sömnprion idag, hade nog redan varit i sängen då nämligen! 8.45 på salongen, hah. Då har inte ens centtret öppnat och jag måste använda mitt kort för att komma in, fniss. Men det förtjänar jag, har inte gjort naglar sedan 14 februari. Kanske därför hälften ramlade av härom dagen?

Juste ja, fick leeedigt påskafton, vilket innebär att torsdag till måndag (21-25 april) kommer jag vara i Sverige :D Jag har inplanerat kamerahämtning(yeeeessssss), fotografering(ofc), träffa Amanda(fyra månader är lite länge, faktiskt) och sedan vet jag inte så mycket mer. Det beror lite på mannen i huset och när han får ledigt, eftersom det är han som kör.

70:- iste bara för att burken är söt. 140:- till för att jag har dåligt omdöme när det gäller inköp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: