lindamariasvensson

Underbara måndagar <3

Kategori: Fredrikstad

Klockan går så fort när man inte vet vad man ska göra. Kom hem för 45min sedan och inte fått gjort någonting än.

Kanske borde lägga in laxen i frysen då? Maybe I will!

Igår var nice, jag fick en timmes sol så nu har jag checkat av den sommarbiten iallafall. Ska jag har mer blir det solariet efter jobbet.

För övrigt, man kan inte INTE älska den här bruden(mamma det är en låt du kommer gilla). Och Amanda, det är originalet och det finns mer än ett instrument, sådeså.


Du är det finaste som finns <3

Kommentarer

  • mamma säger:

    va mysigt=)

    2011-06-27 | 22:52:25
  • Amanda säger:

    Hahaha! Tänkte faktiskt att nu är det någon akustisk skit igen, men när du skrev så var jag ju tvungen att lyssna. Bra bryd det där, jag sjunger till henne i bilen, och då är jag faktiskt bättre :D

    2011-06-30 | 11:24:56

Kommentera inlägget här: