lindamariasvensson

Burlesque

Kategori: Fredrikstad

Idag vill jag hem till sverige. Norge känns värdelöst de dagar jag inte tjänar pengar, som jag sagt innan. Söndagsdepression </3 Visserligen har jag jobbat en del med en roll up som ska med till Blommeröd. Får ju inte sett den live vilket suger, menmen.
Det ska bli skönt att komma hem en vecka i slutet av juli. Det kommer vara kul att bry mig om hur jag ser ut för en gångs skull. Nej, den där meningen ska inte innehålla "inte", för här i Norge skiter jag fullständigt hur jag ser ut, för det mesta. Jag ska ha mer smink än Lady Gaga och större hår än Amy Winehouse när jag komemr hem, typ. Och frågan gällande Skönhetsspecialiasterna är inte "om" utan "vad", vilket är bra, men antagligen dyrt.
Det kommer vara underbart att gå i klackar mer än till och från bussen till jobbet(ibland är jag dum nog att tro att jag kommer möta någon annan än en fågel, menmen) där gympaskorna kommer på. Jag kommer känna mig fet men vafan spelar det för roll, jag är fet för att jag har råd att göra det jag älskar, äta(fniss). Gud vilken sexig mening, men vad spelar det för roll, pojkvännen är ju ändå långt åt helvete då, hah. Jag vill också roadtripa :(
Det ska bli en grym vecka, och allt underbart smsande ska vi inte prata om. Ja, jag kan få umgänget och det här med, men jag orkar inte knyta kontakter och jobba så mycket samtidigt, det är för tufft för mig. Vårda gamla relationer litegranna är enklare.

Detta inlägget låter lite som att jag är en av de som bara gör mig fin för andras skull, särskilt den biten med klackarna. Nej, jag gör mig fin för min egen skull också, för jag tycker det ju är snyggt, men hur många går egentligen i finkläder i skogen eller med klackar när de ska träna? Man ka inte träna med klackar? Joho, jag sprang i 12cm höga sådana från bussen igår och jag blev minsann väldigt trött!

Söndagar bär ansvaret för alla mina instabila, dåliga och lata sidor.

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Vet du Findus, att sen i september när jag är sorgsen och arbetslös, då kan jag hälsa på varje dag! eller i alla fall tills bensinen tar slut :D Hur bra som helst!

    2011-06-22 | 14:19:35

Kommentera inlägget här: