lindamariasvensson

Powerquinnan

Kategori: Fredrikstad

Jag smider planer för om ett år och det är kul! Dessutom är jag aspepp på mitt kommande samtal med Elisabeth :) Hon bad mig skriva ner mina mål och vad jag vill utvecklas till. Jag skrev inte så mycket utan ritade mest, men bilden blev astuff. Än så länge skäms jag lite för den, eller snarare så vill jag göra allt för att slippa vara personen som säger att jag ska göra massor men failar. Så skäms gör jag absolut itne, men jag tänker då inte säga något om det.
Tänk om jag inte skrivit i början av skolandet att jag visste det skulle skita sig - gud va pinsamt det varit då! Det sägs att man ska berätta sina mål för så många som möjligt för då blir man peppad och vill inte misslyckas. Sista delen kan jag hålla med om, men ambitionen ökar itne hos mig pga första, tyvärr.

Anyways, är snart klar med en annons(två kvällar tog det, bra jobbat!) och ska nu börja på en ny i väntahn på att första kunden ger sitt omdöme. Allt känns sjukt bra idag, bortsett att jag saknar Gustaf. Det är ensamt att vara produktiv(mest använda ordet i bloggen?). Denna veckan har sett ut såhär. Tisdag börjar jag 07.30, kommer hem vid 16, han jobbar till 02, när jag ligger och sover. Onsdag, fem timmar efter att han kommit hem och jag jobbar från 07, han ligger och sover. Jag kommer hem, och han har åkt till jobbet. Idag? Samma sak. Imorgon borde han vara hemma när jag kommer hem vid 18, så jag får typ 4h innan jag ska sova för lördagens 07.30. :* (för de som skulle säga att jag bara umgås med min pojkvän så stämmer alltså inte detta. Sure, procentmässigt, men inte tidsmässigt)

Nej, du blev jag stressad igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: