lindamariasvensson

ÖöööhÖ

Kategori: Funderingar

Ska skaffa bubbelplast och skicka in min hårddisk. Jag vill verkligen ha tillbaka bilderna. Sen ska jag supersoertera och gallara och ha mig och sedan ska allt som är kvar framkallas :) (skriver ner ett mål och ser om det faktiskt blir av då, men med tanke på att jag aldrig minns vad jag postar här så, eeeh)
Dessutom fick jag tillbaka sjukt mycket på skatten och det gör det lite mer ok. Så även om det kostar 8500 kan jag dra av 4200 direkt som "inte finns". Grymt äre <3 Dessutom vill jag klippa sidecut, fråga mig itne varför för jag ångrar mig ALLTID. Och dessutom så skulle jag städa här hemmaför att vara en bra flickvän eller nåt men det har gått två timmar sedan jag satte mig här och still NOTTING. Fuck. Så ska man ju sova med?

För övrigt tog det mig typ en minut att skriva det här så om det inte hänger ihop är det för att jag skriver långsammare än jag tänker, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: