lindamariasvensson

Duktiga måndag

Kategori: Fredrikstad

Sitter här och käkar världens lyxigaste svampsallad med quinoa and stuff(snark...), och med lite apelinjuice och ett koffeinpiller eller tre ska jag nog hinna med resten av disken, tvätten och den delen av skolarbetet som jag vill ha gjort idag. I den ordningen också, usch.
Jag är så dålig på att prioritera, men jag kan verkligen inte slappna av om jag vet att jag måste göra något annat.
Visserligen är det väl den bästa njutningen egentligen, när du gör något du inte borde. Det är väl därför det är helt värdelöst att sitta en hel dag ioch kolla på serier när du är sjuk. Men på veckan, när du måste göra en massa annat, då är serien minsann asbra och åååååh va du längtar till helgen för då kan du sitta i två hela dygn med det. Så sitter du där på lördagen och längtar till måndagen då man faktiskt värdesätter saker igen. Typ som min sallad. MMMMM

För övrigt, saknar ni någonsin att vara barn; köp er en chokladmask(ansiktsmask, yo) från H&M och smeta in er med. Ser ut som choklad och luktar choklad som om du vore på självaste chokladfabriken. När man smetar in ansiktet med brunt klet som luktar choklad så måste man se det hela positivt. För hur ser man ut egentligen? Jo, typ såhär, kan väl vara hårfärgen som skiljer oss åt kanske:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: