lindamariasvensson

Trötter

Kategori: Fredrikstad

Jag hatar att gå upp. Överhuvudtaget. Har varit vaken i 1,5h och det känns fortfarande som om jag precis kom ut från sovrummet, trots bra frukost, kaffe och juice. Nej, nu ljög jag. Det känns som när man är beredd att döda för att få ligga kvar i sängen, fast inte just då för man måste ju gå upp för att kunna stabba någon. Men ändå måste du gå upp, och som om den där sit-ups rörelsen du gör för att sätta dig upp(vilket vid den tiden är en kraftansträngning nog att driva en hel bil, typ) inte vore tillräckligt så är luften, golvet och allt annat som inte befinner sig under täcket ISKALLT och ofluffigt. Så synd om mig äre.
Dessutom såg jag fram emot att träna innan jobbet idag men eftersom de vill att jag börjar tidigare tror inte jag hinner för måste läsa lite bok också! Men lite glad är jag iallafall. Inte egentligen, men jag lät så himla negativ men det skulle väl vem som helst göra som hade en så underbar säng som jag har.

Läsa bok
Sminka mig
Äta frukost nr2
Fixa bilder till Kathleen
Jobb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: