lindamariasvensson

Onsdag - Spinning

Kategori: Fredrikstad

45 min spinning idag. Helt klart min grej det där, jag älskar det. Dessutom hade den här tjejen som ledde passet världens bästa metod för att klara av ett helt pass - delmål. Från start så var det 2 och 3 minutare som gällde. "NU KÖR VI I TRE MINUTER, DET ORKAR NI!!!! *UNTZUNTZUNTZ*" Och även om man fattar att det knappast är tre minuter så tänker man att "ok, bara den här låten då!", och helt plötsligt är passet över. :D

Fast träningsvärken i halsen och resten av kroppen(antar att "resten av kroppen" är ett rätt mycket kortare uttryck än att namnge precis alla 200nånting muskler vi har i kroppen, det är nämligen de som gör ont) den sitter kvar. Hoppas den är borta imorgon!

Måste fixa en playlist att ha när jag fått tillbaka min mobil också, ska gå och skriva upp det i min ordningssamma kalender!

Kommentarer

  • mamma säger:

    HÄRLIGT att komma igång igen va? Känna musklerna som legat i vila att de vaknar igen;))

    2011-01-13 | 09:01:48
  • MANDIGURL säger:

    JA MEN JA! Älskar spinning, bästa som finns!

    2011-01-13 | 10:42:04

Kommentera inlägget här: