lindamariasvensson

Motivering

Kategori: Fredrikstad

Sket sig änna lite med att fota kyrkorna. Det var rea på body shop. Sjävklart inte på något gott, utan bara på det äckliga och det jag redan köpt. Orka lägga "bara" 239:- på något jag redan har bara för att det är rea. Eller? Nejdå, jag köpte inget. Klockan gick fortare än jag trodde och blev tvungen att ta mig till gymmet. Blev väldigt positivt överraskad av stället, hur fräsht som helst och ska lätt fortsätta där. Fick satt upp ett träningsprogram och så så nu får vi hoppas att jag håller det :)

Önska att jag hade såpass med motivation att jag kunde säga att jag kommer klara allt jag tar mig an. Delmål?
Ta mig till gymmet
Byta om
Värma upp
Låta bli att tänka under själva träningen och bli avbruten

Det är de jobbiga sakerna med träning. Själva lyftandet, tryckandet och dragandet på vikter är inga problem, det är opeppen på hela grejen. Eller rättare sagt - de jobbiga sakerna ovan. Men har hört många gånger att delmålen ska vara nyckeln, och att skriva ner de delmål du faktiskt klarat. Får väl prova det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: