lindamariasvensson

Jag lever fortfarande!

Kategori: Fredrikstad

Sluta tidigt en fredag när man inte jobbar helgen kan väl vara nåt av det bästa som finns? Nu hinenr jag faktiskt städa "innan" ledigheten börja. Iallafall, tuff vecka och har en hel del att göra i helgen med. Bilder och skola framförallt. Atm känns det som om jag kommer klara av att hinna med skolan så länge jag planerar och det känns bra. Visserligen är det när jag pluggar hemifrån, vill de ha en massa research komemr det bli lite tuffare att hinna med. Menmen!

Nu ska jag plocka in maten, städa lägenheten och sedan blir det långhelg framför datorn, fniss.

Note to self; Innan jag dör vill jag se New York och Dubai. Det är nåt jag verkligen vill göra. Det och mina doftljus. Det börjar ta sig!

Kommentarer

  • Mandigurl! säger:

    Bra, då åker du med mig till Dubai! Sweet!

    2011-01-28 | 19:13:47
  • Findus säger:

    It's a date!

    2011-01-29 | 00:31:59

Kommentera inlägget här: