lindamariasvensson

I'm not dead

Kategori: Fredrikstad

Antingen så kan man vara upptagen för att kunna blogga om det, eller så kan man faktiskt göra en massa saker. Så fort jag åkte hem till sverige i onsdags var det plugg som gällde, när jag väl kunde koncentrera mig. Det var även tusen bokade möten, läkare(provsvaren kommer om en vecka, men jag har gått ner 5kg på ett halvår, go Norge!), tandläkare(jag gnisslar tydligen tänder...), ungdomsmottagningen(p-pillrena är dock slut i hela Sverige, så fick inte vad jag ville ha) fika(Lisa och Stephanie), fotografering(lite hästar, som alltid), paket som skulle hämtas ut, saker som skulle handlas och även en nageltjej och en frisör att gå till. Sen var det ett kalas, en katt som krävde uppmärksamhet och som sagt, när jag väl satte mig ner försökte jag läsa, med mer och mindre lyckade resultat.

Nu är klockan sex på morgonen och har varit vaken i 45min. Börjar inte jobba förns 11 idag men eftersom jag ska gymma också så kommer jag inte hinna plugga efter jobbet så har tre timmar med den stora tunga tjocka boken framför mig nu istället. Tur det är hyfsat enkel engelska, bara vissa ord jag behöver slå upp.

Hörde att det gick lagom bra med att spara ut håret, igen...

Tänk dig nu Gustaf att du sitter i ps med den här bilden. Markera nu mitt ansikte (ögon, näsa, mun, haka), flytta det en bit motsols och passa sedan ihop pannan igen genom att flytta markeringen åt höger. Hakan kommer att ha åkt in en massa och käklinjen kommer vara mycket kortare men resten av ansiktet kommer fortfarande se passande ut. Hade vi dock gjort det irl vet jag inte vad som hänt, med tanke på att jag har en helt ok profil. Om man drog in hakan 5cm liksom, njaae...

Men det stämmer ju eller hur, hur sjukt är inte det?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: