lindamariasvensson

Fredag - gym

Kategori: Fredrikstad

En timme maskiner och 30min kondition i ett program. Gick bra, klarade allting och kom på vad jag vill ändra så ska göra det imorgon. Längtar tills jag får min telefon så att jag faktiskt använder det spotify jag betalar för med. Ska träna imorgon innan jag börjar jobba med. Skulle ju bara jobbat fem dagar den här veckan men Mia blev sjuk så blir 6 timmar imorgon med!

Imorgon blir det inte heller något solarie. Låg däri idag, hela fem minuter. Vet inte om jag ligger där för att bli brun eller för att det är skönt, för så skönt är det. Det är som att ligga och sola utan det jobbiga med att solen lyser sönder dig. Du har värmen, ett bekvämt ljus - och en fläkt på valfri fart som träffar överallt hela tiden. Inte någon dum bris som förstör håret ibland, här får du perfekt vind. Perfekt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: