lindamariasvensson

Feel the sarcasm

Kategori: Funderingar

Känns surt att jag såg mer av Gustaf när vi bodde tre timmar ifrån varandra än när vi bor i samma rum. Antingen ska jag ta det som en pik, men det tvivlar jag starkt på. Fast vore rätt tufft ändå. Om killen flyttar ihop med mig och skaffar ett jobb som inte matchar mitt - bara för att visa att han inte vill umgås. Närå, Gustaf älskar mig. I know it. Men det finns onda makter som måste förstöras! Det ska sparkas, skjutas, sväras och knivas och då alla har valfritt antal liv och kan joina spelet när de vill är kampen oändlig! NO WAI OUT.

Eller så var det en pik, han köpte ju mig trots allt en nallebjörn att ha när han inte var här....? Det är som om han försöker lära mig använda napp.

Eller så har jag bara förlorat honom till en bättre kvinna - Call of Duty.

Dessutom kommer vi inte spendera någon av de lediga dagar vi har samtidigt tillsammans på minst två veckor. GOSH. Och innan någon ringer(nej, vänta, jag har ju nytt nummer som inte har än, HAH) och frågar om vi verkligen borde vara tillsammans så vill jag bara be er att läsa rubriken.

(/headline)

Jag älskar min man. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: