lindamariasvensson

Awesomenesssss

Kategori: Fredrikstad

Har varit upptagen med att jobba, laga mat och umgås med mina män. Allt är awesome, om fyra dagar får jag lön och allt blir mer awesome. Dessutom är jag ledig imorgon!

Nu ska jag beställa kurslitteratur, igen, då den tydligen tog slut hos leverantören. Tycker det är lite dumt att läraren som berättar vilka böcker vi ska köpa skickar ut den informationen tre veckor innan kursstart med orden att man måste vara ute tidigt. Jag var ute tidigt och ändå tog skiten slut där. Nu får vi hoppas att jag inte får ett "vi sa att din order var bekräftad, men vi ljög och har inte boken - igen!".

HAR NÅN SETT HUR MYCKET SNÖ DET ÄR UTE, VA? HUR AWESOME ÄR INTE DET?!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja o det är GÖRMYSIGT:)

    2011-01-06 | 19:05:09

Kommentera inlägget här: