lindamariasvensson

Torsdag

Kategori: Fredrikstad

Sitter nerbäddad i sängen och har precis kommit hem från jobbet, trött som aset.

Köpte med mig ett par lårhöga "stövlar" hem också som jag suktat efter hela vintern. Hade inte lust att betala 800:- för dem, men 200:- lagom nu till våren när jag inte kommer använda dem ändå kändes ändå ok. Närå, hade tänkt ha dem på Kremmerhuset, har inga snygga skor som passar i butik nämlisch. Måste ha nya skor till Planken också, mina converse har sprickor lite varstans :(

Nä, nu ska jag börja ladda ner The Mentalist säsong 3, den kom tydligen ut i september och jag är överlycklig för nu slipper jag vänta på en massa avsnitt :D Aaaand what else? Ja, göra ingenting jag inte behöver en stund och sedan sova i en timme(illamående får jag bara när jag sover i soffan.... hoppas vi) innan jag ska städa :)

Nighty.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: