lindamariasvensson

Sa någon koncentrationssvårigheter?

Kategori: Fredrikstad

Vad jag gör när jag "pluggar"? Fixar te, plockar i köket, hänger upp tvätt, mailar chefen, tänder ljus, dricker te, kaffe och vatten i mängder och springer på toaletten lika ofta som om jag vore på krogen. Antingen så orkar huvudet inte koncentrera sig och när jag är pigg då tänker jag på ALLT som jag har på min to-do-list.

Isch.

För övrigt tror jag mamma hade en baktanke när hon slog in mina böcker i tidningspapper(yep, she did indeed!). Hon lovade ju mig en hund om jag flyttade hem igen. Det här är lite utklipp från mitt omslagspapper. Och katten ser ond ut så det måste ju vara Kickan, eller?





Kommentarer

  • mamma säger:

    HAhaha den va bra , visst va katten fin,o med extraklor som snowie o blackie, o tänk vilka SÖTA valpar!!;))

    2011-02-13 | 08:23:19
  • Abdirahmansigrid säger:

    Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

    2011-10-05 | 10:34:14
    Bloggadress: http://abdirahmansigrid.blogmakale.com

Kommentera inlägget här: