lindamariasvensson

Blixttest

Kategori: LS Photo & Design

Har ju en blixt sedan innan, tror den var farfars. Provade lite hur det kommer se ut i lägenheten. Varför jag inte använder den då istället för att köpa en ny? Jo, för 1. den funkar inte när det är i automatläge, och 2. den tar minst två minuter att ladda upp igen efter du tagit en bild.

MEN, den gav ändå en rätt trevlig bild av vad jag har att vänta.

Varför jag behöver en blixt 1
Här är de inställningar jag vill använda inomhus, men inte så mycket till bild då, ikke sant?
slutartid 125, iso 100, bländare 4,0


Varför jag behöver en blixt 2
Här är de inställningar jag är tvungen att använda tex inomhus, i ridhus osv, och kolla på tvn hur bra kvalitén blir :(
Slutartid 45, iso 1600, bländare 4,0



Varför jag vill ha en blixt 3
Samma inställningar som överst, and lovely:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: