lindamariasvensson

Tre arbetsdagar kvar

Kategori: LS Photo & Design

Till ledighet hemma i Sverige.
Till nedräkning till mig första flygresa.
Till JULHELG, HERREGUD VA UNDERBART. Undrar om jag har nåt kvar att ordna... Gustaf och jag ska visserligen runt i gbg på fredag innan vi tågar vidare mot falkenberg, så kanske hittar nåt kul då. Vem vet, kanske något som är mer intressant än närmare 2000:- på att fixa tänderna till katten.
Jag är så frväntansfull på allt, åh! :) Det ska bli bäst, och dessutom ska jag få vara julig med Gustaf, haha! Bryr mig inte om att han hatar skiten, mat gillar han och det räcker för mig! Nä, nu är klockan halv två och jag har naglar att göra om 9h, dags att sova!

Kommer ladda upp bilder heeela tiden nu när jag kan ha dem så breda! Synd för er bara att det bara lär bli repriser eftersom jag inte fotar något!


Mina favoritpojkar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: