lindamariasvensson

Some good, some bad

Kategori: Ordinary

Jordgloben var slut. De skulle inte beställa in nya, och att bara beställa in en hade kostat dem mer i frakt än vad de säljer globen för. Så det sög lite, eftersom jag fick presentkort på butiken som inte kan användas till det jag tänkte. Och ah, boken jag önskade mig var också slut där, haha.
Sedan blir det värre. Amanda, du vet skorna jag halvgrät över inne på Scorett? Det var 30% på dem nu och de fanns inte i min storlek... /cry
Sedan fck jag lämnat tillbaka Gustafs julklapp också, vilket sög lite. Men han tyckte den var för dyr för att göra sönder, och de förstår jag väl. En jeansjacka (som ska blekas, färgas och klippas av armarna på) känns väl inte kul att förstöra när utgångspriset är ganska högt.
Aaand, sedan så var tåget örsenat i 45min innan de ställde in det, men då var det bara tio minuter till nästa så kom med till slut ändå, kall som satan.
MEN, trots allt detta dåliga (och att jag blev typ åksjuk när jag låg och blundade i badkaret så jag fick gå ur efter tio minuter) s fotade jag hos Kathleen idag och resultatet blev GRYMT! :D Och så sitter jag just nu hemma hos Gustaf igen, ett dygn ensam var alldeles för länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: