lindamariasvensson

En dyr jul

Kategori: Funderingar

Jag tog mig en sovmorgon idag istället för att jobba. Eller rättare sagt, jag vaknade och hey, det var senare än jag trodde. Har bokat bussbiljett hem till sverige för imorgon nu. Mitt minneskort från förra helgen kom på villovägar och har fortfarade inte hittat hem(och det är så himla skönt att den här gången är det faktiskt inte mitt fel), så får åka ner och fota igen Har lite småångest över hur mycket biljettpengar jag har lagt ut so far, fyfan va dyrt det är.
Imorgon går det 300, den 23e går det 300 - till göteborg och sedan ska jag ju längre söderut. Sedan tillbaka till Uddevalla från Falkenberg(minst 400), ner till Falkenberg igen dagen efter, två dagar senare ner till Kastrup, fyra dagar till upp igen - hela vägen till Norge. Där gick de extra skattepegarna jag fick den här månaden åt. Minst sagt.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hm, tråkigt...

    2011-12-08 | 16:49:33

Kommentera inlägget här: