lindamariasvensson

Det regnar

Kategori: Ordinary

Lyssnar på Maria Mena och känner mig lite uppgiven igen. Vet inte om det beror på det jag tänkt på hela dagen, att jag vill återuppleva lördag kväll och känna samma lättnad, men även få sagt allt det jag gåt oh tänkt på hela dagen igår och idag. Eller så kan det vara det faktum att jag planerade städa lägenheten innan Anna Maria kommer hit senare. Böööööh, bara tre timmar kvar, hinner inte!
ELLER, så kastar jag bara in allt i köket? För Gustaf marinerade och stekte kyckling därinne i någon röklutssak och med tanke på att hela lägenhten luktar just det så kan han inte ha använt någon fläkt. Puss älskling! Jag går inte in där igen iallafall, den saken är säker, uff :D

Fortfarande småförkyld, ÖFRSVINN TACK, men jobbmässigt gör det inte alltför mycket, det är mer synd att jag inte tänker träna såhär. Jag har inte tid att inte träna. Men äter därefter iallafall så känns väl ok.

Hoppas bloggen blir mer intressant snart. Tyvärr så innefattar ju mina läsare både pojkvän, bästa kompisar och mamma, vilket innebär att det finns hela tre filter att lägga på när man ska lägga upp. Just för att allt "av värde" i textväg nästan måste censureras för iallafall en av grupperna, varenda gång. Uff.

Kommentarer

  • mamma säger:

    HEEEEJ :)

    2011-12-13 | 18:58:36

Kommentera inlägget här: