lindamariasvensson

Äntligen hemma!

Kategori: Fredrikstad

1,5 dygn och jag saknade honom så sjukt hela tiden, haha, men nu är jag hemma hos min man igen!
Jag har fått shoppat en massa idag, lite julklappar och lie till mig själv, en sjukt fin kalender för 2012 som det ska kladdas en hel del i! Hade verkligen supertrevligt med Amanda på torp och måste ju erkänna att jag får lite hemlängtan. Menmen, bara några månader kvar nu, sen är jag färdig i Norge! Fan va konstigt det kändes nu...

Nä, imorgon är det måndag, vilket innebär jobb 12-20, träning efter det och sen hem och fortsätta jobba! Vilket jag även ska göra nu, har en annons som ska åka ner till Paris över helgen så behöver få den klar. :) Godnatt!

Kommentarer

  • mamma säger:

    HEEJ :)

    2011-12-05 | 08:25:50

Kommentera inlägget här: