lindamariasvensson

Vem vet.

Kategori: LS Photo & Design

En person sa till mig att jag håller på med bilderna för mycket och inte hinner göra något annat. Det var en riktig smäll insåg jag, för jag har inte hört någon annan säga det till mig innan.
Och jag antar att allt i min blogg handlar om bilder, så det är säkert skittrist me ännu ett inlägg. Minns inte nåt av det jag skrivit det senaste så, men jag gör verkligen inget annat. Antingen så gör jag saker som ska göras, och har jag tid "över" utöver det som redan är avsatt till bilder så sitter jag med det ändå.

Den här veckan har jag somnat vid 03 varje kväll. Går och lägger mig med Gustaf en stund tills han somnar, och sedan satt mig vid datorn igen, för att gå upp och gå till jobbet. Visst, jag tränar ju med, som sagt inte den här veckan... Men jag vet inte. Det är tufft samtidigt, jag kan ju inte sluta jobba för att hålla på med bilderna då det inte finns ett såppass stort flöde att jag kan kalla det inkomst. Jag vill ha den säkerheten. Men som sagt, om jag jobbar och inte är i skolan nästa höst(gud, måste börja läsa på om skolor - var ska man börja? hade varit lättare om jag tänkte trollhättan, men det vore ju rätt tufft att prova en skola som var lite mer internationell, men det är ju dumt att säga det då jag ju inte vet någonting om den i thn). Imorgon ska bli bra iallafall, jobbar bara fem timmar, och sedan ska jag och Gustaf se någon film. Och jag ska göra det med gott samvete.


Den här bilden är från 3 juli.Lite fult beskuren men ville kunna visa skärpan på den trots att den bara är 500px bred här. Jag har inte hunnit gå igenom dem än. har bilder både inna det och efter det som ska fixas, som alla är skitfina. Lite trist är det, minst sagt.


Kommentarer

  • mamma säger:

    Äntligen kom den! superhärlig blev den:)

    2011-08-26 | 08:03:29

Kommentera inlägget här: