lindamariasvensson

Simple Life

Kategori: Fredrikstad

Precis kommit hem från jobb och träning, nice! Bara 2/5 av 1/4 + 7 dagar + 3/4 (eller nåt) tills jag får lön nästa gång! Bortsett den jag får på onsdag då, men den kommer vara hyfsat... ja, kass. Bllir så när man tar en vecka semester. Skönt att vara ledig lite ändå, var rädd innan att jag inte skulle kunna släppa jobbet, men det gick superbra. Kanske för att jag är arbetslös i Sverige, jag vet inte. Hann iallfall med både mamma, amanda, lisa, pappa, farmor, gustaf, foto och eh, spedera pengar (har för övrigt lagt 26 000:- på teknik under våren. Två datorer, en kamera, ett objektiv och igår införsaffades en ny telefon... dags att sakta ner lite tror jag), men det var värt det och allting var underbart och bortsett från ett eller tre sammanbrott så hade jag en perfekt semester.

Bild? Orka. Maxstorleken för att ladda upp en bild är 8mb och jag har inga så små filer. Palla photoshop när man kan döda bananflugor, vilket är precis vad jag ska göra nu, eftersom jag inte har någon ättika. Borde nog lyssna lite på Lady Gaga eller någon annan äcklig sockerpop nu med innan Gustaf kommer hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: