lindamariasvensson

Just say yes

Kategori: LS Photo & Design

Lång dag, men inte fått så mycket gjort. Fick svar på en traderaauktion så un har jag tydligen ett par höstskor för 150:-, helt klart värt. Om de nu passar, för självklart köpte jag i storlek 39. Hr kan jag iallafall ha den ursäkten att de inte fanns i någon annan storlek, till skillnad från när jag i affären tänker "eftersom jag har ett par sneakers i storlek 37 som funkar alldeles utmärkt borde 39 u gå hur lät som helst". Missade dock den biten emd att de små skorna var ingådda i minst ett år innan jag fick dem, de större har jag ju inet en chans att ha om jag ska göra annat än gå rakt fram(klättring är bra också, då gör det inget om man gör konstiga moves. Berg, någon?)

Nej, nu måste jag fan ta mig i kragen och börja jobba här, det funkar inte.

Yogakatt och klumpkatt.
Jag vill ha en :(

Kommentarer

  • mamma säger:

    men va kallar du goa Kickan,(menar du att hon är lite osmidig?);)

    2011-08-17 | 06:53:03

Kommentera inlägget här: