lindamariasvensson

Fredag

Kategori: Fredrikstad

Inser hur sjukt pinsamt det är när någon säger till en att man gnäller. Därför ska jag sluta med det! Sitter ju nu i hemmakläder som jag dessutom känner mg fin OCH mysg i. Det enda som saknas är en brasa och varm choklad och hösten is in the HOUSE! Bortsett från att kylskåpet läcker kylarvätska, det måste jag fixa!

Jag ser andra bloggar och där snackas det inredning och det är vita prylar och små söta blommor och bilder fulla i mjukt ljus(fattar ju att det inte symboliserar deras liv, det är konsten att fota när solen skiner in genom fönstret och dra för en tyllgardin, duuh)  och mumma.

Visserligen vet jag att de går ju faktiskt inte runt och lever på den fasaden hela dagen, de stökar också ner. Men just idag känner jag mig faktiskt sådan, har tom en rosett i håret, luktar gott, och är sminkad med dessutom(en arbetsdag brukar inte se så vackert ut så det försvinner ofta så fort jag får kommit hem).

Nu ska jag vara positiv hela tiden, iallafall idag!

Liten!

Kommentarer

  • mamma säger:

    :) o lillegroda, den va ju iaf såpass stor att han syns;)

    2011-08-26 | 18:22:54

Kommentera inlägget här: