lindamariasvensson

Födelsedagar och babbel

Kategori: Fredrikstad

Det är födelsedagar på ingång och huvudet är ganska tomt. Mamma önskar sigtid och Gustaf önskar sig pengar. Tid har jag absolut inte och pengar är det också lite ont om. Egentligen inte, men jag har handlat så sjuuukt mycket ju, får se vad jag hittar på åtpojken.
Jag önskar mig pappa, så han kommer jag ge sig själv, på ett sätt.

Därför känns det lite dumt att boka in en fotografering den helgen jag är ledig, direkt efter mammas födelsedag, men hon förstår, det vet jag, och hon vill säkert att jag ska göra det med(för att inte tala om att om hon är ledig så vet jag att hon följer med, heh). Det är dockinget spikat, men så länge vädret ser ok ut så ska det bli av, så hoppas på det bästa!

Kan man ändra känslighet på tangenter? För jag slår verkligen sönder tangentbordet nu och mellanslaget funkar knappt. Borde googla det, och den boken vill jag ha mamma, birfdaywish! Googlified. Eller a, den heter ju inte det, Google-koden heter den. Åh, vad många böcker jag vill ha nu inser jag,för att inte talaom den sjuuukt snygga pockethyllan som kostade alldeles för mycket med tanke på att den var anpassad för böcker värda 39:-Eller så var den npassad för dem just för att man skulle ha råd med bokhyllan efter att ha köpt böckerna, eller vice versa, att pocket var det enda man hade råd med efter den bokhyllan.

Märks det att jag druckit kaffe? Kanske inte, ni vet ju inte hur fort jag skriver atm,men det är ett under att Gustaf inte vaknar i rummet brevid pga hur jag stepparpå(se, mellanslag funkar inte!) tangenterna(åter igen,halp!).

Nu ska jag klicka litemer(!) i bridge, åh, världens bästa program.

Förövrigt har jag insett att om jag ska ha en bättre kamera än den jag har idag såmåste jag byta märke, då jag har pentax bästa(bortsett halvforaten på 112k som ändå inte är bättre än de har på de områden jag behöver) atm. Får nog maila dem om att det är dags att de börjar jobba på något nytt så jag slippersälja av objektiven för ingenting om några år. För inte nog med det, det är tråkigt att man "tvingas" bytamärke när man faktiskt är nöjd med det man har.

Bridge!

På riktigt,blir snart galen på tangenterna.

Kommentarer

  • mamma säger:

    HM.....:)

    2011-08-30 | 08:52:03

Kommentera inlägget här: