lindamariasvensson

Det där du vet...

Kategori: LS Photo & Design

lyssnar på Winnerbäck och drömmer mig bort. Alla låster så sjukt glada och dargspelen och gitarrerna bara skriker sensommar och solnedgång. Fast vem vet, det kanske regnade när de speade in, jag är inte helt 100% på hur det där med akustik funkar.

Är ganska nervös för riksen. Är det bra väder kommer stressen att hinna med all redigering ta över. Har visserligen tagit ledigt en dag efter också så jag får lite andrum, men som sagt, är det bra väder kommer det inte vara i närheten av vad jag behöver. Är det däremot dåligt väder och vi blir inomhus så kommer bilderna vara skit och jag kommer inte kunna ge dem det som de förväntar sig. Positivt tänkande, eller hur? Riksen skulle hållits i falkenberg i lördags när jag fotade där.

Kommentarer

  • mamma säger:

    M, den här va fin:)

    2011-08-10 | 18:29:14

Kommentera inlägget här: