lindamariasvensson

Ännu en lördag

Kategori: Ordinary

Gustaf och jag hostar ikapp, usch. Får ju inte tränat någon av oss! Klockan är nu 02 och han har slocknat inne i sovrummet och jag ska strax jag med, ska bara skicka en hög bilder till en kund. Dumma internet dom inte kan ladda upp flera hundra mb på några sekunder.

Imorgon ska vi till Nordby, Simon är snäll och kör då Gustafs bil inte är superbra när det gäller pålitlighet :(

Annonsen till Zalia är i princip klar, nu har jag skickat den och om de godkänner så lägger jag upp den imorgon kväll efter de sista detaljerna är fixade. Känner dock att jobba med sådant under stress inte funkar för den här gjorde jag på mindre än 2h, det var ingen kreativt alls, bara pussel och rutin. Såhär tidigt är det inte bra. Fine att de ser likadana ut när man gjort många, men det har inte jag, så måste leta inspiration! Google nästa!

Vad mer? Jo, idag jobbade jag på Kremmerhuset och det är tur att jag är pank annars hade jag garanterat förlorat mer pengar på tt jobba där än vad jag tjänar, shit va mycket fint vi har inne nu.

Och Suits är en väldigt bra serie, jag är nog lite kär.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ha det så bra på Nordby.

    2011-08-28 | 08:11:57

Kommentera inlägget här: