lindamariasvensson

Älskar mtt liv idag

Kategori: Fredrikstad

Sitter och njuter av min första mugg med glögg i, för den här säsongen. Hoppas lite smått att den inte är för gammal, men den smakade bra iallafall.

Var hos tandläkaren imorse, gick awesome. Ser ju fortfarande ut som om någon gått lös med valfritt vapen där inne, men det har jag ju haft länge och det står still, viket är bra, för det betyder att jag gör rätt. Billigt var det inte direkt, men det är det ju aldrig, men jag kan slappna av iallafall. Iallafalliallafall.

Sedan tränade jag lite halvmotiverat innan jag drog till jobbet, och det var väl min dag. Ska bli skönt att vara ledig på onsdag så jag får bockat av min "administrativa to-do-list"(fniss).

mina visitkort har kommit till mamma förresten! HUR GRYMT SOM HELST JU!

Detta inlägg borde fungera som referens då jag har dåliga dagar, så jag kan bli glad igen, för idag är en awesome dag.

(det faktum att den rotfruktsgratängen jag gjorde igår blev glömd i ugnen ca 30min för länge och blev till potatismos har ju också en positiv sida - jag behövde ingen sås till den på lunchen)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: