lindamariasvensson

High Heels

Kategori: Fredrikstad

En alldeles förträfflig dag. Slog på stort och köpte lunch på jobbet, pasta med en massa grönsaker dränkt i pesto. Ove förklarade att pesto ska användas som krydda, jag gillar det som sås.

Sedan skulle jag ta bussen hem. I vanliga fall när jag frågar om bussen ska förbi Östfoldhallen så brukar de åka raka vägen, där jag bor. Den här mannen tog en omväg. Mygod vad jag var rädd att jag aldrig skulle komma fram. Men när jag väl valde att hoppa av så fick jag kommit in på Plantagen iallafall, passa på när man ändå är där. Dock var två blommor, tre krukor och 18 liter jord kanske inte världens smartaste val, av flera olika anledningar. 1. Jag hade 12cm klackar på mig och redan ont i fötterna - jord väger. 2. Jag skulle gå en bra bit till bussen, och sedan även från bussen. 3. Jag har nu använt den jorden jag behövde, och har nu ungefär 17 liter över.

Nu ska jag snooza lite framför Cougar Town innan Gusten kommer hem <3

Kommentarer

  • mamma säger:

    Men fin var den ;)

    2011-04-08 | 08:51:42

Kommentera inlägget här: