lindamariasvensson

Nordby och asiatiskt

Kategori: Fredrikstad

Lång dag, på ett bra sätt!

Hade en lång och hemsk sovmorgon med en mamma so aldrig ville sluta fråga mig om var saker som frukost och liknande fanns. Jag tog inte till slagsmål av anledningarna att jag behövt lämna sängen och dessutom hade hon fixat större delen av disken medans jag stod och stirrade på maten som aldrig ville bli klar. Hon kunde få snacka lite.

Sedan blev vi uttråkade och åkte till Nordby, fick fixat hängare och hylla till blommorna, så nu är det superduperfint här! Billigt och bra var det också. Tullen stod för typ hälften liksom.

Vad mer? Jo, drog med Mia och hennes supertrevliga vänner som jag även träffade sist och åt på Chang Cheng (bara jag som fnissar åt namnet?) och vi satt där och åt och snackade ett par timmar, hur bra som helst, approved!


GUD VA FINT!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: