lindamariasvensson

En såndär underbar dag

Kategori: Fredrikstad

Hur underbart är inte vädret egentligen? :D Det(=inga kunder) och att vi var två extra på jobbet idag av okänd anledning resulterade i att jag fick gå hem tre timmar tidigare, vilket var nice!

Vad mer? Jo, precis när jag skulle på bussen så ringde mamma och var på väg hit, perfekt eftersom Mia inte kunde ses ikväll! :D Nu måste jag bara fixa disken för det är K A T A S T R O F. I köket. Vi har en dörr dit ju så det känns så bra med resten av lägenheten fin. Jag gillar att leva i en lögn!

Såhär fint är det på gatan där jag bor. Försökte mig en fisheyeeffekt i ps men den blev ojämn så jag tog i lite extra istället.

 

Har för övrigt ÄNTLIGEN hittat ett orangefärgat(även om det ser rött ut på bilden) läppstift som inte är från nått svindyrt märke (har suktat efter ett från Clinique sedan mitten på 2009, men orkade inte lägga pengarna då och sedan blev jag ju rödhårig så!), och nu är jag dessutom blond igen så jag kan ha det med. Den här dagen kan inte bli bättre!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hon glömde!! disken eller ?! för den var då kvar när jag kom o skulle hälsa på, 2 tim senare;)

    2011-04-17 | 21:38:11

Kommentera inlägget här: