lindamariasvensson

Måndagsshopping

Kategori: Fredrikstad

8h jobb och en massa shopping idag. Fick med mig två kameraväskor hem, en liten som rymmer kamerahuset och ett litet objektiv, passar utmärkt till vardags, för den väskan och kameran kan jag ha med överallt. Den andra blev en ryggsäck som rymmer allt jag har, så nu är jag väldigt nöjd. Hade kanske varit lite bättre om jag hade fått plats med datorn i den med, för behöver verkligen en dataväska. Linda in den med kläder är väl inte det bästa direkt...
Vad mer då? Ett par byxor till jobbet. Värmen där är crazy (vi har fönstertak på en del av lokalen och hela cafeterian ligger helt öppet, hade behövt ... like... en liggande helikopter som alltid hade bladen snurrande typ för att hålla en bra temperatur...) Så jag körde frågesport med klädesbutikerna i jakt på de tunnaste jeansen och förhoppningsvis är de jag hittade inte lika varma som de jag har nu.
Hm. Mat, leggins(jag är ingen shopaholic, svarta tjocka strumpbyxor är inte direkt kända för sin hållbarhet, duh),  ögonskuggsborte . Tror det var allt.


Dessutom trodde jag att jag gillade Snow Patrol, men har lyssnat igenom en hel skiva jag inte hört innan och inte en enda låt har jag orkat lyssna igenom. Dåligt.

Pesto <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: