lindamariasvensson

Failad shoppingtur

Kategori: Fredrikstad

Hade stora planer för dagen idag, tog tom med mig rabatthäftet vi har delat ut på centret (mellan 20-25% rabatt på antingen en vara eller hela köp i alla butiker i centret. har jag flera häften? japp!) och gick in på clas ohlsson. Men fyfan. Tog med mig deras katalog och bestämde mig för att välja ut vad jag skulle ha innan jag gick dit istället. Blev två ljuslyktor från Indiska och två ascoola korgar som jag inte vet vad jag ska ha i :D Det var trevligt iallafall. Ska ta mig bort till Plantagen någon dag och fixa lite krukor alternativt någon blomma med... Vår <3 (japp, det regnar, blåser och gråar sig ute, men i mitt huvud lyser solen!)

Jag är så trött. Blöh. Ska sova en stund nu, vet att det det bara gör saken värre men kan ju alltid ta en koffeintablett innan jag somnar!

Jag har sån himla tur att jag fick det jobb jag fick. Det är verkligen awesome.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: